Sunday, December 11, 2011

Bersama Mereka di Dunia Fantasi HALUSINASI...!!!!

Seperti biase,sedang orang sibuk hendak ke kerja sambil pkai bju "SMART"...aku pula hanya pkai bju sukan setiap hari utk gi praktikal kali nie...walaupun pnat setelah tiba di rumah,tp...hari2 ku pnuh dgn stress + happy ble terkenangkn dorg...seronok layan dorg...cm budak2 yg sedang membesar...rmai org luar menganggap mereka suatu ancaman...tapi,aku disini ign perbetulkan tanggapan org luar terhadap mereka...

Mereka adalah tanggungjawab kita utk membantu mereka yang "hilang atau lenyap di dunia,walaupun pada segi fizikal nyer kte nmpk dia"...mksud nyer,tanggungjawab kte utk klr kan mereka di alam mereka...
Hari2 kami buat aktiviti khas utk mereka...kami byk luangkan masa dgn mereka...setakat ini,selama semggu lebih saya di hospital ini...ramai pesakit yg telah klr dan memulakan hidup yg baru seperti manusia normal...

Setelah saya perhatikan gelagat mereka,saya yakin...mereka sama seperti kanak-kanak yg mahu perhatian dan juga teman utk berckp dan mengadu...pada masa yg sama,kami akan cuba klr kan bayangan,suara dan lain yg mereka alami dgn cara yg betul...

HOSPITAL BAHAGIA ULU KINTA (HBUK)


0 Pengomen Handalan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...