Saturday, July 09, 2011

DURIAN+RAMBUTAN+MOTO


Entah napew hari nie tangan ringan sgt nak call mak...erm, bila call mak...1st skali cam biase mak akn tnye da mkn ker blm...tak de kls ker...& byk lg ler...

Mak aku nie sker bg tau cite2 baru...antara yg paling best, mak aku ckp...buah durian byk kt dusun, so...kalo aku blk PERAK mggu dpn myb sempat kot nk merasa...(lagi syok kalo dpt mkn bubo durian...WAAAA!!!!!~da lame tak mkn)...





Mak aku slalu bg aku terliur, td ckp pasal durian...tibe2 bukak story pasal pokok rambutan da berbuah...da ler 2...kalo ckp buah baru naik tak per lg..tp, yg wat aku tak tahan mak aku ckp "buah dia da merah....comel2,cute mi-ute...geram mak aku tgk..." aku yg dgr nie per tah lg...lg ler geram...







Yg 2 tak per lg, tibe2 jer mak aku bukak story sdey lak...pasal abg aku x-cident lg...da ler hari 2 nyer fracture pon tak pulih sepenuh nyew lg...kata mak, kete 2 langgar lari...tp, alhamdulillah nasib baik dia tak de pape...juz luka2 ckt coz kena moto + jatoh....baru2 nie dia gi hsptal  4 futher treatment, doktor 2 tekejut tgk luka bru dia...then, doktor trus bg MC kt dia...(best nyew...DAPAT MC) yg aku nie...bler ler nk dpt cuti...??? tak sbr nyew nk tggu MINGGU DEPAN!!!!!!





0 Pengomen Handalan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...